Äntligen !


Äntligen äntligen! Jag har de nya lägenhetsnycklarna nu. De ligger i väskan och bara väntar :)
Så jäkla skönt, nu kan vi börja bestämma på riktigt. Ordentligt. Och ta några riktiga beslut om hur det ska se ut överallt. Jag längtar!

Hade sett framemot hockey idag, Sollefteå-Njurunda. Men i och med flytten måste man se om sina intressen lite, jag måste börja städa lägenheten. Sviiin tråkigt, men ack så viktigt.
Är såå sjukt glad och tacksam för att Landell ska ta över våran lägenheten och att han vill köpa våran sova och ta över bord och stolar i köket. Mycket mindre jobb för mig. Men trots detta så ska ju alla jävla hyllor och skit torkas rent, fönster måste möjligtvis torkas rent också.

och vet ni, jag är tillbaka på If igen.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0