Jag sover hos Safrani!

Idag har jag blivit dissad av min pojkvän 2 ggr, kul! Först fick jag inte komma hem och äta middag för han skulle bjuda Tägtström bröderna på middag och dom skulle spela tvspel.
Sen kommer jag hem efter att jag och Natalie varit hos fru Wallin och hälsat på och hoppas att dom ganska snart ska avlägsna sig och att man kan få mysa ner sig i sängen med Micke, FEL!!!!!
Dom tar även över min säng och ska sova över... skit bröder :P hah nä då. dom är så bra så ;P
Så Safrani tog mig under sina små änglavingar och tog med mig hem till sig. Så inatt tar jag Jens plats i sängen! Sweet ! :) Naken Natalie bredvid mig, kan int bli bättre serru ;)
nu, Letters from Juliet , Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0