jobb och parmiddag

Jag va på hockey igår. Jag tycker inte ens om hockey, men det va faktiskt riktigt roligt, så jäkla mkt roligare att titta på det live. Timrå-Frölunda spelade, Timrå spöade skiten ur Frölunda.
Jag, Johanna och mamma Karin drack vin i baren och en Frölunda supporter trodde jag och Johanna var i 30 års åldern. Blev lagom glad! Här har man inte ens fyllt 21 och folk går runt och tror att man är 30! Jag har nu ett mindre agg mot honom.
Idag har jag jobbat, lite folk men det vart en sväng där de kom en del, precis kommit hem nu och satt ner mig i soffan, ikväll blir det parmiddag med Johanna och Niclas :) Micke lagar middag :) yes! jag vart tvungen diska, mindre kul :P
12 dagar kvar tills vi flyttar! :)
HAHAH! Svin glá Mini!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0