Sedan i onsdags...


Jag slutade mitt jobb på If i tisdags, inte för att jag ville utan helt enkelt för att det inte fanns plats för mig så jag fick gå. Redan på onsdagen började jag mitt nya jobb, Lee store! vilket jag inte trodde att det skulle gå så fort but thank god it did! Frasse och Adrian är väldigt bra lärare för det första, Adrian är syproffs som försöker förgäves lära mig sy. Och efter ex antal ggr så börjar jag faktiskt få lite kontroll på skiten. Dock ser jag ju själv att det är ett litet tag kvar innan jag tänker sy upp ett par byxor till en kund själv. Tur att man har två karlar som kan göra det åt en! :P

Dagarna har gått ganska fort, idag är det lördag, Micke åkte till Paris imorse och sitter väl säkert på någon fin liten restaurang och dricker vin och äter sniglar eller nått annat.
Själv sitter jag hemma och börjar få ett mindre psykbryt på att vi har en idiot till granne som tycker att spela trummor är sviiiin kul!! Gaaah! jag säger då fan det, bli aldrig granne med en människa som spelar trummor! TIPS!
Jag är alltså inte särskilt avundsjuk alls!!!!!!!!!! fuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0