Surf stream

Hej hej!
Gårdagen med mitt förre detta jobb var kanon, Himlabadets relax avdelning är hur mysig som helst, super god mat och ja, det finns ju för guds skull öl!
Dock började vi med lite lek ute i äventyrsbadet, jag och Daniel körde i surf streamen, hur jävla kul som helst!
Gjorde svin ont och ramla när man ramla fel men annars var de ingen fara, jag rekommenderar dock att ha på sig stora bad trosor! Men gick över förväntan faktiskt, fick beröm av instruktören ;P haha!
Kvällen fortskred och vid stängning gick vi vidare till Sara och sen till favorit stället, Svenssons. Träffade massa härliga människor och hade riktigt roligt, vilket märktes imorse när jag vakna, men det är bara att tagga om för ikväll kör vi igen! Kör hårt!
Skadad axel efter surfstream, hur jävla ont som helst gör de kan jag säga! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0