tisdag, och fortfarande ledig...

Nu har jag alltså haft ledigt sen i fredags, gah håller på att bli lätt uttråkad! Finns tamejfan ingenting att göra på dagarna.. och är även ledig imorgon men då kommer kanske mamis hit under dagen.
Har legat i sängen fram till nu och kollat klart på en film jag började se igår, Julie and Julia. Med Meryl Streep.
Chic flick nå jävulst, men tyckte den va ganska söt, verklighetsbaserad så det va ju lite kul.
Har precis dragit iväg ett sms till Daniel Mähler, såg att han kanske skulle till Sundsvall idag så ska se om han vill ta en gammal fika med mig under dagen :) Kul att träffa lite sollefteå vänner!
Dags att klä sig, ciao
Daniel!
Update: Daniel dissa mig för birsta :P hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0